Sunday, 30 October 2011

Lazy Song- Bruno Mars

 Ya, hari ni aku sangat malas, harharhar!



Saturday, 29 October 2011

Negeri Sembilan Mosti Monang

Hobin Jang Hobin!!! Biar sampai 7-0..hahaha!

Negeri Sembilan vs Terengganu
Stadium Shah Alam, Selangor
29 Oktober 2011




Friday, 28 October 2011

Setiap Detik- Hijau Daun

Layan je la jap lagu jiwang-jiwang ni..hehe! khas untuk Noor Azmeeza Zozli..

Wednesday, 26 October 2011

Nak ubah konsep blog

Aku rasa macam nak ubah la konsep blog aku ni.. jadi korang tunggu je la dalam bila2 masa aku ubah la nanti.. mungkin bukan otak untuk berfikir lagi.. Sekarang ni aku pon nak berfikir..huhu! so korang tunggu je la eh.. nak ubah konsep ngan nak ubah interface sekali.. ada orang cakap blog aku ni berat semacam.. huhu! *tunggu je la weyh!

Monday, 24 October 2011

Puaskah- Wali Band

Sementara aku tgh berfikir ni, korang tengok-tengok je la dulu video-video yang ada ni..huhu!



Related Posts with Thumbnails