Friday, 12 November 2010

Cuak 2

CUAK 2

(Cermin untuk Aku dan Kau)

Terjahan kaki


masa= pantas berlalu
impian= makin terkubur
perasaan= gembira
pengisian diri= kosong
kepala=serabut
cuaca=hujan
cinta=ada
aku=kau=dia=mereka=tak tau apa yang terbuku di hati..
apa makna sebenarnya?

p/s: Mencari sesuatu yang sesuai, pemikiran tahap dewa sahaja yang dapat memahami.. Selamat berfikir..

Monday, 8 November 2010

Terang-terang Jalan Itu Gelap

Terang-terang Jalan Itu Gelap

Bila kita memilih, pilih dengan bijak. Baru lah ada orang cakap kita bijak. Bukan aku nak bermadah berhelah, tapi aku nak selesaikan masalah.

Bila melangkah dalam hidup ni, aku dah pernah rasa macam-macam dugaan. Tapi, ada lagi yang lebih merasa perih dari aku ni. Jadi bila difikirkan balik kejadian yang pernah menimpa nasib sanubari aku dulu, rasa macam bodoh pulak. Ye lah, terang-terang jalan tu gelap.


Related Posts with Thumbnails