Sunday, 31 July 2011

Ayam Bakar

Kat Malaysia ni kalau cakap je pasal ayam, satu je perkataan yang boleh aku bagitau...
SEDAP! huhu!
Kat bawah ni la keadaan aku ngan kengkawan serumah memanggang ayam.
Tengok keceriaan kat wajah diorang ni..haha!
(dari kiri: Fatah, GD, Napie, John)


Teknologi digunakan untuk dapatkan 'rentungan maksimum'..hahaha!

Keceriaan dimuka mereka, apabila ayam bakar itu luar biasa sedapnya..

Nampak sedap kan.? hahaha! jom la datang sini..
Kat Perak jer.. 

*p/s: Sory la lama tak update, tangan dah lama tak menaip kat blog sebab sibuk buat keje sekolah.. huhu! Lagi satu nak bagitau yang gambar aku takde langsung kat atas tu,, huhu!

No comments:

Related Posts with Thumbnails