Sunday, 20 June 2010

Apa yang susah sangat?

Apa yang susah sangat?

Walaupun aku telah merempuh pelbagai rintangan dalam kehidupan ini, ada lagi perkara yang aku tak boleh nak kawal. Sesuatu yang sepatutnya ada dalam kawalan aku tapi aku gagal. Aduyai! Apa nak jadi? Apa dah jadi? Kenapa nak jadi? Apa pasal terjadi? Ishh! Buat aku pening betul pasal kejadian yang terjadi ni. Semakin menjadi-jadi plak apa yang terjadi kat kepala otak aku yang sedang memikirkan kejadian yang terjadi ni. Aduyai!

Sebelum terjadi lagi perkara yang menjadi-jadi ni, lebih baik aku nasihat sikit kepada korang yang tengah
menjadi pembaca ni secara semula jadi.

Kehidupan ini rumit. Tapi bila ada masalah senang jer nak selesaikan. Apa yang susah sangat? Aduyai! Cuba dengar nasihat orang dulu-dulu ni. Bagi sesiapa yang tak berapa nak paham tu saya mintak maaf ye... huhu!




Sila melayan sebuah lagu lama dengan loghat Negeri Sembilan, Malaysia. Enjoy!

p/s: Saje je mengenang nostalgia.. ahha! Cuba pahamkan nasihat yang dia cuba sampaikan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails