Sunday, 20 June 2010

Saya sayang Ayah!

Saya sayang Ayah!










Saya sebenarnya tak berapa nak tau yang hari ni sebenarnya hari bapa, tapi disebabkan dah tau hasil
pemberitahuan dari adik-adik saya yang busuk tu. Saya pun nak buat la ucapan kat ayahanda saya yang tersayang tu.

Nama beliau Azman bin Mansor, umur dia rahsia. Tengok la gambar dia masa muda-muda dulu tu. Jeles betul saya tengok, dia dapat mengorat wanita kat belakang tu, yang merangkap bonda saya yang tersayang.

Saya, adik-adik dan bonda mengucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada beliau. Saya respek sungguh kat dia ni, disamping menjadi seorang cikgu, beliau juga adalah seorang bapa yang terbaek! huhu!

p/s: Aku pakai perkataan 'saya' tu sebab sayang hormat kat ayahanda tercinta. Korang jangan kurang ajar tau, tak baik! Dosa.. Aduyai! Mesti korang jeles dengan bapak aku kan? ahha!
 

2 comments:

Si Apis said...

Ni entry aku pasal Hari Bapa hehe. http://siapis.com/happy-fathers-day-dad/

Paan Azman said...

terima kasih la kat ko Si Apis..huhU!

Related Posts with Thumbnails