Thursday 27 May 2010

Cuak 1

CUAK 1
(Cermin Untuk Aku & Kau)

Masa yang berlalu semakin buat aku dapat melupakan kisah lalu, terasa hebat sebab sekarang ni tak ada lagi apa-apa yang membelenggu otak aku. Gelap cahaya malam pun dah semakin terang. Terang cahaya siang pun dah semakin silau.

Maknanya? Guna otak untuk berfikir. Kegelapan yang suram, digantikan cahaya yang terang riang. Terang
yang benderang, digantikan terang yang teramat terang. Sakit dulu dah kian menghilang digantikan dengan perasaan senang yang tak terbayang.

Tapi, aku perlu mengawal diri, kesenangan bukan selalu datang dan susah bukan senang menghilang.

Cermin diri aku, aku rasa aku perlu. Cermin diri kau, kalau kau rasa kau perlu.
Berfikir lagi? Cermin diri aku dan kau!

Keadaan aku:

aku = hebat!
kau = tak tahu...

aku = senang
kau = tak tahu....

aku = tenang
kau = tak tahu..

Masa depan:
aku = kau = tak tahu..


Apple iPod touch 32 GB (3rd Generation) NEWEST MODEL

No comments: