Wednesday 12 May 2010

Otak Untuk Berfikir

"Selamat datang ke blog Paan Azman"



Pertama sekali aku ingin bagitau bahawasanya blog ni memang ada kena mengena dengan yang masih hidup dan kadang-kala ada yang telah mati pon terlibat gak. Blog ni tujuannya adalah amat serius. Sebab disini aku akan post macam-macam jenis penulisan yang telah difikirkan oleh otak aku. Sebab tu namanya OTAK
UNTUK BERFIKIR.

Lepas selesai kerja-kerja pembikinan, aku akan mulakan dengan cerita-cerita kisah hidup aku, rencana, peringatan, maklumat, dan macam-macam lagi. Aku jugak bagi ruang untuk korang komen kat blog aku ni. Tapi komen anda akan dibuang kalau ada unsur-unsur yang boleh mendatangkan mudarat kepada orang lain.

Ingin jugak aku ingatkan, kalau nak copy apa-apa dalam blog ni tolong letakkan sekali link untuk blog ni. Ini adalah untuk kebaikan bersama.

Sekian, terima kasih.  Selamat membaca dan selamat berkomen.

OTAK UNTUK BERFIKIR

3 comments:

Paan Azman said...

Hanya mencuba nak komen..

RIZALY said...

salam..selamat berblogger paan. Teruskan dengan otak untuk berfikir. ^_^

Paan Azman said...

Hahaha! terima kasih.. saya baru lagi ni.. tak pandai sangat la.. hahaha! terima kasihh sebab singgah,..